Patsiendile

Mida teha kui...

  • Te soovite arsti kojukutset
    Kojukutse tellimusi võetakse vastu telefonil 6-380-905 iga päev kell 08:00-12:00.
  • Te soovite pikendada/uuendada ravimi retsepti
    Selleks helistage numbrile 6-380-905 mis töötab igapäevaselt kell 09:00-17:00 või  kirjutage e-mailile mereinfo02@gmail.com. Näidake ära oma isikukood, perekonnanimi ja ravimi nimetus.
  • Te soovite saatekirja eriarsti vastuvõtule
    Eriarsti vastuvõtule registreerimise aluseks on perearsti või teise eriarsti poolt väljastatud digisaatekiri. Saatekiri väljastatakse patsiendile meditsiiniliste näidustuste korral ja see sisaldab arsti jaoks tähtsat informatsiooni probleemidest patsiendi tervisega.
    Saatekiri on vajalik pöördumiseks kõigi eriarstide vastuvõtule, eranditeks on günekoloogid, dermatoloogid, veneroloogid, silmaarstid ja psühhiaatrid.
    Patsiendil peab saatekiri olema juba enne seda kui ta alustab registreerimist eriarsti vastuvõtule.
    Juhul kui patsient pöördub ilma saatekirjata eriarsti juurde kelle vastuvõtu aluseks on saatekirja olemasolu, siis on patsient kohustatud ise tasuma visiidi ja lisateenuste eest.
  • Te soovite saada konsultatsiooni oma perearstilt telefoni vahendusel
    Helistage numbrile 6-211-970
    Dr A. Žuravljeva: paaris: 12:30-13:30, paaritu: 17:30-18:30
  • Perearstikeskus on suletud
    • 1220 – perearsti nõuandetelefon (välismaalt helistades +372 630 4107). Telefonis jagatakse eesti ja vene keeles nõuandeid lihtsamate terviseprobleemide korral, juhiseid esmaabiks ning vajadusel infot tervishoiu korraldust puudutavates küsimustes. Helistamisel ei tuvastata helistaja isikut, helistada ja nõu küsida võivad ka ravikindlustuseta inimesed. 1220 on lauatelefonilt helistades esimesed 5 minutit helistajale tasuta, edasi kehtib kohaliku kõne hind. Mobiiltelefonilt ja välismaalt helistades kehtib kohe helistamise algusest paketipõhine telefoniminuti hind.
    • 1599 – lastehaigla tasuline nõuandetelefon, iga päev 8:00 – 24:00
    • 12252 – ämmaemanda tasuline nõuandetelefon
    • Kiirabi saab vajadusel kutsuda numbrilt 112. Enne abi saamist selgita välja kas ja millist abi vajad. Helistades telefonile 112 püüa võimalikult rahulikult selgitada juhtunut vastates dispetšeri küsimustele – mis juhtus, kus kannatanu asub, kas kannatanu on teadvusel ja hingab, kas keegi kohalolijatest on võimeline abi osutama. Ära katkesta kõnet enne kui dispetšer on selleks loa andnud. Peale kiirabi koduvisiiti pöördu ise järgmisel päeval oma perearstikeskuse poole. Perearstikeskus töötab reeglina tööpäevadel ja tööajal. Õhtusel ajal ja nädalavahetustel tuleb kiire abi saamiseks pöörduda haiglate valvetubadesse.
    • Ida-Tallinna Keskhaigla erakorralise meditsiini osakond: Ravi 18
    • Lääne-Tallinna Keskhaigla erakorralise meditsiini osakond: Paldiski mnt 68
    • Põhja-Eesti Regionaalhaigla erakorralise meditsiini osakond: Sütiste tee 19
    • PERH Psühhiaatriakliinik valvetuba: Paldiski mnt. 56
    • Wismari Haigla valvetuba
    • Tallinna Lastehaigla erakorralise meditsiini osakond: Tervise 27